SEO оптимизация на OpenCart онлайн магазини – кратки съвети

Всички търговци искат повече продажби, но малко от тях са запознати с тънкостите за SEO оптимизация на OpenCart онлайн магазини, както и огромните ползи от тях. В днешно време клиентите все повече търсят стоки в интернет, сравняват и поръчват онлайн. Конкуренцията е огромна, така че, трябва да се погрижите за перфектното представяне.

SEO за OpenCart е сложен процес, изискващ техническо разбиране за структурата на уебсайта. В настоящата статия ще ви дадем няколко практически съвети за оптимизация на онлайн магазина ви.

SEO URL адреси

Структурата на URL адресите по подразбиране в OpenCart е от типа „domain.com/index.php?route=product/product&product_id=61.” Този вариант е неудобен за разбиране от потребителите, както и от търсещите машини. Можете да го промените в няколко лесни стъпки:

1. Влезте в администрацията на OpenCart. Изберете System \ Settings \ Edit \ Server. Тук изберете „Yes“ за настройката „Use SEO URLs“.
2. Влезте през FTP в главната директория на хостинга на вашия онлайн магазин, намерете файла htaccess.txt и го преименувайте на .htaccess.
3. Попълнете избраните от вас оптимизирани адреси на категориите и продуктите в настройките им.

Уникални Meta Title и Description

Уверете се, че сте използвали уникални „Мета заглавия“ и „Мета описания“ за всичките си категории и продуктови страници. Търсачките винаги предпочитат уникалността, а тя може да бъде проверена с редица инструменти, например Advego Plagiatus.

Скорост на зареждане на OpenCart

По-бързите онлайн магазини се предпочитат в сравнение с бавните, както от търсачките, така и от потребителите. Има доста фактори, които влияят на скоростта на зареждане на OpenCart, част от тях са използването на кеширане, бърз хостинг, SSL сертификат и др.

Оптимизирането на OpenCart магазини е от съществено значение за повишаването на посещенията и продажбите. Ние предлагаме професионални услуги за успешно представяне и топ позиции в Google.

Оставете коментар